mandag den 22. februar 2016

Forår, bare kom an

Lige om hjørnet venter foråret og ihh hvor jeg glæder mig. Mere lys, mere varme og flere lyse farver. Når det kommer til indretning bærer foråret også sit præg. Flere blomster og lysere puder i sofaen, en anden hurtig måde at ændre og forandre indretningen er med dugen.
Flere bruger de mørkere og tungere om efterår/vinter men når sol og forår kommer bliver den tit skiftet til en mere let og lys dug.
Det romantiske look passer skønt til sommeren, som fremhæver kærlighed, forelskelse og det mere løsslupende og sprudlende.


Jeg har fundet en del flotte og sommerlige duge hos aarstidensdug.dk og de har den særlige service at de klipper lige i det mål som passer ens behov og derfor undgår man spild. Tekstilvoksdugene er i høj kvalitet og når de levere er det altid uden folder, da de levere voksdugen omrullet et rør og sendt i papkasse.


Med få forandringer kan man gøre en stor forskel på boligindretningen og derfor er det ret spændende at lege og afprøve forskellige tiltag. Jeg prøver mig frem og de fleste gange rammer jeg en stil som jeg er rigtig glad for, det kan dog ske at det ikke lige fungere for mig men så er det jo ikke værre end at afprøve på ny igen.

Dette indlæg indeholder reklame




2 kommentarer:

  1. According to Stanford Medical, It's really the SINGLE reason this country's women get to live 10 years longer and weigh an average of 19 KG lighter than we do.

    (And realistically, it really has NOTHING to do with genetics or some secret diet and EVERYTHING around "how" they eat.)

    BTW, I said "HOW", and not "WHAT"...

    TAP this link to uncover if this little test can help you unlock your true weight loss possibility

    SvarSlet