torsdag den 4. juni 2015

Pakke post...

Som det kreative væsen jeg er har jeg tit brug for kuverter af en god og solid kvalitet. dels fordi jeg indimellem sender mine fine patchwork bolde til små babyer.
Jeg sælger og køber ofte ting over nettet både af private og fra firmaer. Når jeg skal sende ting og kreative sysler afsted er det i høj prioritet for mig at jeg forsender tingene sikkert. På den måde ment at jeg kan stå indefor at jeg har pakket pakken ordenligt og sikkert så der ikke sker noget under vejs på pakkens rejse.

http://www.billigemballage.dk/category/boblekuverter-boblekonvolutter-38/
Der er ikke noget mere irriterende end at have købt noget som så er gået i stykker undervejs i transporten. Ofte har jeg det sådan at jeg næsten ikke kan vente med at modtage mit nye køb og derfor er det brand ærgeligt hvis jeg så yderligere skal vente på at få en ny ting eller at den ikke kan erstattes og jeg så har smidt penge ud af vinduet. Der er ikke noget mere surt end det.
ovendt er det også surt at sende noget til folk også er pakken jeg har afsendt gået i stykker...

Jeg har fundet siden billigembalage.dk som netop sælger kuverter med bobelplast og ander skønne sager til at pakke pakker med. Jeg vil derfor anbefale siden til jer skønne læsere hvis i indimellem står i samme situation som mig og mangler gode og solide kuvert så køb dem HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar