torsdag den 12. marts 2015

DJ til din fødselsdagsfest?

Hvad skaber rammerne for en god fødselsdagsfest?
Mange ting kan afgøre om det bliver en god fest men du kan hjælpe din fest lidt på vej. 
Først skal du beslutte hvilken fest det skal være! -almindelig fødselsdagsfest eller en fest med tema eller en overraskelsesfest, med alt hvad det indebærer. Kan lige se det for mig en fest med tema som er bobler og glamour, Champagne og dæmpet lys og pindemadder til at byde gæsterne velkommen med.
Du kan sætte budget højt eller lavt men der er for mit vedkomne ingen fest uden musik.
Ved en stor fest vil prikken over i'et være at hyre en DJ som netop kan starte festen på den helt rigtige måde. Der er intet som musik der kan sætte den rette stemning. Ved ankomst til festen skal det mere bløde og stille, men glade musik sætte sit præg men som aftenen skrider frem skal musikken gøre en glad i låget og indbyde til dans og sange man kan skråle med på.


Musik er balsam for sjælen og derfor en vigtig del af mit liv. Hvad enten jeg er ked af det eller glad er der ikke noget som musik der kan understrege mine følelser eller føre dem hen til det modsatte.
Jeg kunne bestemt god se for mig til min næste store fødselsdag at der kunne være DJ på. 
Det er dog ikke kun ved fester at der kan bruges en DJ, men det er dog de fleste der forbinder en DJ med fest. 
Jeg var på et tidspunkt til et fordrag med Christian Bitz hvor Le Gammeltoft spillede under velkomsten og det satte simpelthen sådan en god stemning. Det gjorde det lækkert og satte rammen som gav mig en følelse af at der var tænkt over den mindste detalje og at gæsterne følte sig budt velkommen og rent faktisk også var det.
Der var smaltalk rund om og hvis man kom alene følte man det ikke malplaceret da der blot kunne kigges på DJ'en og ikke på én selv.


Hos musikDJ.dk tilpasser de musikken efter dine ønsker og behov. Der er en førsamtale hvor der aftales detaljer til festen og du kan have indflydelse på det hele og de kan komme med gode råd og forslag til hvad der kan være den bedste løsning til lige netop din fest.
Der er mulighed for at leje lys og røgmaskine samt flere items for at gøre festen så festlig som muligt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar