torsdag den 22. januar 2015

Lidt ekstra i Januar.

Januar måned er trist og grå og derfor må der lidt ekstra til for at holde humør og sindstilstand oppe. En lille overraskelse eller en skøn buket blomster hvor tankerne kunne sendes væk ville være skønt.
Sågar et lille kort med en tekst som kunne hjælpe og sende tankerne afsted, ville ikke være af vejen, til varme himmelstrøg i form af ferie minder eller en skøn sætning, hvor der skal tænkes lidt mere over budskabet.


Jeg kommer altid i godt humør når jeg får blomster foræret og det giver en varme og dejlig følelse indeni, det at blive værdsat eller at få en tak. Det skal tages alvorligt og man skal give sig selv lov til at modtage den tak og værdsættelse af en. Tror alt for mange bare hurtigt er videre og ikke husker at mærke efter. Sådan er jeg selv, jeg kan godt være for hurtig når nogen giver mig ros eller komplimenter. Det er en af de ting jeg øver mig på at blive bedre til.


Hos Din florist levere de blomster i Hellerup, Bispebjerg og Vanløse-området og der kreere de fineste buketter, lige til at blive i godt humør af.
Kig forbi og glæd en du holder af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar