fredag den 16. januar 2015

Indretning af det lille hjem...


I de seneste dage har jeg gået og funderet lidt over vores indretning og at den godt kunne pæppes op. Især vores seng. Jeg ville elske at få et endegærde på og der er så mange fine løsninger men måske jeg skulle give mig ikast med sådan en ende selv?
Syntes det ser skønt ud med masser af puder og lige ved sengen må der godt være et lidt romantisk look.

http://max100kr.dk/collections/wallstickers/products/alwayskissmegoodnight-wallstickers

Har fået ret så meget inspiration fra dette billede og wallstickers citatet giver en ekstra dimention til rummet. for mig er der varme og tryghed i den seng og jeg ville elske at ligge der hver nat og holde om min elskede kæreste.
Den blå farve ville jeg bytte ud med en lækker grå farve eller en pastel.
Citatet "Always kiss me goodnight wallsticker" er i min øjne en perfekt afslutning på dagen og en skøn begyndelse på at trænge ind i drømme land.
Jeg har fundet billedet og tekst wallstickers hos Max100kr.dk, som giver mig inspiration og ideer til hvordan jeg kan skabe og indrette med få skønne detaljer. Enkelte ændringer eller justeringer kan gøre en kæmpe forskel i måden at indrette sig på, så hjemmet får en helhed og en rødtråd frem for uorden og forstyrrelser.

En anden lidt fin og sjov detalje er dette emalje skilt.

http://max100kr.dk/collections/emaljeskilte


Min hund har en stor plads i vores hjem og derfor passer emaljeskilte godt ind, dog er min hund ikke en gravhund men en labrador så et lille twist, men sandt er det ihvertfald.
jeg tænker at skiltet skal hænge sammen med en masse billeder og andre citater som passer godt til vores liv og færden, Som en slags "down memory lane". Et sted hvor man kun kan få et smil på læben og tænke tilbage på gode minder og stunder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar