søndag den 11. januar 2015

Bøtter og bokse til opbevaring af mad

Madspild er noget jeg i den sidste tid har prøvet at minimere og når det skal gøres, må man være klar på den opgave. Når du skal gemme og opbevare mad er det vigtigt at du har bøtter som er gode og som ikke bliver deforme. De skal kunne tåle at blive opvarmet i microovn og en vigtig ting er også at de kan gå i opvaskemaskinen.
Jeg har afprøvet et bokssæt fra opvaskeborsten.dk og de har været et dejligt bekendskab.
De er super gode og holder maden frisk. Er der noget værre end en madpakke som ikke er lækker og frisk også selvom den er lavet aftenen forinden?

Maden har været frisk og jeg har opvarmet maden i microovn, de har været vasket i opvaskemaskinen og de var været brugt til opbevaring af mad i fryser.

http://opvaskeborsten.dk/


Kan kun anbefale bokssættet og de har bestemt været en hjælp for mig, til at holde min mad frisk og når der har været mad tilovers har jeg haft en god og holdbar bøtte jeg har gemt maden i.

Se også mit indlæg om bøtterne HER

For at glæde jer skønne læsere har jeg en give away på vej til jer... Så hold øje de følgende dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar