søndag den 5. oktober 2014

Try before you buy...

Igen i denne måned har jeg været forbi Freemarket på Nordre Fasanvej.
Lørdag kl 12 bestilte jeg mine nye varer og betalte de oblikatoriske 19kr og drog ind til københavn. Dels fordi jeg skulle til reception på Vesterbro hos Shine Like A Star og Sofie og derfor slog 2 fluer med 1 smæk, og hentede mine varer inden besøget på hotel Guldsmeden.




Hvis du ikke kender til Freemarket, så kan jeg kort fortælle at det er et koncept hvor du kan vælge op til 10 varer betale 19kr og hente varerne, du skal så yde en lille smugle for at sige tak for de her varer. Det kan være billede af din varer og hashtag på instagram, spørgeskema om produktet eller deling på facebook.
Besøg Freemarket på facebook eller opret dig hos dem HER

Denne gang fik jeg disse varer:


Følg mig også gerne på Facebook eller Instagram
Se mit tidligere indlæg om Freemarket HER 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar