søndag den 5. oktober 2014

Søndags Shopping hos Cocopanda.


Siden i fradags har Cocopanda haft de vildeste tilbud på rigtig mange af deres varer på hele shoppen, shampoo, cremer og børster er bare lidt af det, og som ekstra service er der fri fragt ved køb over 399kr.
70% er dælme meget at spare også på de mest fantastiske og skønne mærkevare produkter som Decleór, Tigi og Orofluido
Tilbuddet varer til Tirsdag lige før midnat så der er tid at løbe på endnu og ikke mindst tid til at gå igennem det store parti nedsatte produkter. Husk at det snart er jul så der kan jo være en gave eller 2 i mellem og vertindegaver eller fødselsdagsgaver.

Lige præcis fødselsdagsgaver er mig på sinde for tiden for hva skal man lige ønske sig? jeg er mange ideer i løbet af året men når det så kommer til stykket har jeg glemt eller måske købt det som var mine ønsker, men heldigvis må jeg jo så finde på nogle nye.
Er der et creme mærke jeg sværger til, er det Decleór, de er i min verden fantastiske og den lækre duft produkterne har er bare en ekstra skøn og lækker bonus. De får min hud til at stråle og får det bedste frem i min hud.
At der så er ekstra at spare hos Cocopanda er da bare skønt for produkterne fra Decleór er ikke de billigste men de mest lækre og pris og kvalitet hænger jo unægteligt sammen, og det er faktisk også fair nok.
2 produkter som er tilføjet min ønskeliste er...

-Decléor Aroma Cleanse - Waterproof Eye Make-Up Remover 150ml

En lækker makeup fjerner, læs mere om den HER




-Decléor Relax Intense Fruits Seeds Scrub 200ml

En Scrub som fjerner alle de døde hudceller, læs mere om produktet HER




Cocopandas service er i top og alle bestillinger som bestilles inden kl 13 (hverdage) bliver sendt samme dag. Hvilket bare er skønt. hurtig levering, der er ikke noget mere surt end at skulle vente på de købte vare.
Skulle du have lyst til at kigge forbi er der lidt mere info om cocopandas service HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar