mandag den 13. oktober 2014

Skønheden og udyret på det Ny Teater

Torsdag var min Mor min bror og jeg i teateret og se skønheden og udyret. Det var en fødselsdagsgave til min mor fra os, og hun blev så glad og vi havde aldrig set en Disney musical før så forventningerne var store.
Vi spiste først på Vesterbros Vagabondo's restaurant, men italiensk menu og dejlig tæt på teateret. 
Jeg valgte:

Tris de Bruschette


Filetto il Manzo (Oksefilet med champingnonsauce)

Tiramisu

På det Ny Teater sad vi helt oppe under loftet og gud hvor blev der varmt helt der oppe under, så det skal man vide hvis man en anden gang skulle sidde der. ta' kun lidt tøj på!


Der er en unik og stemningsfuld ånd på teateret og gamle dyder bliver holdt vedlige. 3 ring også starter forstillingen.
Selve teatersalen er flot i rød velour og guld og den skønne lysekrone lyser flot op.


Forestillingen om skønheden og udyret levede bestemt op til vores forventninger og historien blev bragt til live om bell og den franske historie.
Kan kun anbefale at gå i teateret og se eventyret samt den skønne musik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar