søndag den 5. oktober 2014

Shine Like A Star, reception


Hos Sofie er Shine like a star ikke blot et motto men en helt livsstil, hun lever og ånder for det og det er med blog, shop og sessions.
Følg Sofie på FACEBOOK eller på hendes blog eller ved nyhedsbrev på shoppen.
Jeg var igår inviteret til reception hos Sofie på hotel guldsmeden på vesterbro og sikke en hyggelig stemning der var da jeg ankom.
Lækker tapas og bobler samt duften af sofies duftlys sprædte en aroma over festligheden.
Skøn musik fra DJ og shoppens produkter var vist så man kunne se, røre og høre mere om dem.


Sofie skulle selvfølgelig have en gave og jeg havde lavet lidt til Malthe som er sofies lille søn, det blev til en elefant og en 3D bold, selvfølgelig med stjerner som er hele omdrejningspunktet for sofie.


I Sofies shop sælger hun kun lækre produkter og som hun selv siger vil hun ikke sælge noget som hun ikke kan stå 100% indefor, så derfor er alle produkter afprøvet og testet af Sofie og de komme ikke i hendes shop hvis det ikke lever op til hendes standard.
Sofie sælger primært lækre produkter til Kvinder og har et samarbejde med Elizabeth Gierus, som laver skønhedprodukter, der sælges shampoo fra Edge og Sofie har også lavet nogle accessories selv som fine armbånd og fede hårelastikker.
Jeg vil bestemt anbefale at kigge ind hos Sofie, skønne og lækre sager dog bliver man fristet i den grad.

Til Receptionen fik vi alle en goodiebag og nøj nogle lækre sager, jeg siger jer det er en goodiebag der vil noget.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar