lørdag den 25. oktober 2014

Sammen kan vi knække cancer!

Puh bliver helt rørt af alle de historier som kommer frem i løbet af tv-showet aftenen igennem. Reflektere lidt over sygdommen og hvordan jeg har haft/været i berøring med denne dumme sygdom.

Hvad jeg selv har gjort er at, blive vaccineret for livmorhalskræft. jeg er årgang 82 og denne vaccine er derfor ikke gratis for mig. Alligevel har jeg truffet beslutningen om at få den ved selv at betale den.
Jeg tog snakken med min mor og hun ville gerne betale den for mig! TAK MOR



Jeg har ikke misset nogle former for lægebesøg når der er blevet indkaldt til celleforandringsprøver.
Lov jer selv og ikke mindst familie og venner at gå til undersøgelserne som obligatorisk bliver sendt ud og ikke mindst undersøg jer selv.

Vil anbefale alle at passe godt på sig selv lytte til egen krop og huske at livet er værd at leve!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar