lørdag den 25. oktober 2014

Så virk dog... mobil

Hvem står ikke tit i den situation hvor mobilen er ved at løbe tør for strøm, jeg er ofte i den situation og ihh hvor er det irriterende især hvis man ksla noget vigtigt eller venter på et vigtigt opkald.
Jeg har også oplevet af andre kommer og spørger mig om min oplader eller om der er nogle som har en oplader til iphone.
Her kommer denne lille MEGA smarte dims af en opladerbank ind i billedet for er der noget mere opfindsomt og smart som denne her powerbank til lige netop de situationer jeg her taler om!
hos powerbanken.dk har de forskellige fine bud på en transportabel oplader som blot sættes til telefonen og bum så er der mere tid at løbe på.


Jeg kunne forstille mig hvor uundværlig den vil bliver når man først anskaffer sig sådan en lille fyr.
Fx. festivaler, ferier og ture i ødemarken. Her er den altafgørende og virkelig mega smart.
Se det er innovation og ny tænkning af den fede slags og noget man virkelig kan bruge til noget!
Jeg har snart fødselsdag og julen nærmer sig med hastige skridt og den er med det vums noteret på ønskelisten!

Hos powerbanken.dk har de mange smarte dimser til mobilen som kabler, opladere og høretelefoner så mangler du ønsker til jul så kig forbi og se om du ikke skulle tilføje et ønske eller to her fra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar