tirsdag den 21. oktober 2014

Piercingernes mange ansigter...

Er piercinger blot en ting man gjorde i 00'erne eller holder det stadig? Personligt kan jeg sige at det der med smerte på sådan en måde bestemt ikke er noget for mig og jeg forbinder ikke smerte med noget særlig rart.
Alligevel har jeg altid beundret folk med piercinger og det det indebærer at få en, to eller tre.
Har hørt at det er som tattoos, får man først en så får man flere.
Der findes mega mange flotte ringe, stave og øreringe hos piercingfabrikken.dk og det er lokkende.
For mig er en piercing mere end bare huller i ørene som jeg selv fik da jeg var 9 år. en gave fra min morfar. Jeg fik pengene og min mor og jeg drog til guldsmeden og fik dem lavet, øj jeg kan huske at jeg ikke fandt det sjovt og en tåre eller to blev det også til.

I mit tilfælde gik der også betændelse i og det var ikke en behagelig oplevelse og at jeg efterfølgende heller ikke kunne tåle at have øreringe, hverken sølv eller guld, i gjorde det ikke bedre så jeg havde ikke øreringe i, i mange mange år men da jeg var omkring 17 prøvede jeg om jeg kunne få en ørering igennem og det lykkedes mig og der har ikke være nogle problemer med mine øre siden, altså med hullerne i dem.

Da jeg gik i gymnasiet var piercinger utrolig populært og sammen med hittet "hit me baby one more time" og Britney fik utrolig mange navlepiercing.
En enkelt fra klassen fik tungepiercing og mig bekendt fik ingen intimpiercinger, men man ved jo aldrig:O)
Jeg selv legede med tanken om en i tragus men jeg var en pivskid og turde ikke! måske min oplevelse med hullerne i ørene da jeg var 9 som holdte mig tilbage.




Har du piercinger og hvorfor valgte du dine?
Har du nogensinde fortrudt valget om at få nogle?
Kunne du tænke dig en ny og i så fald hvorfor?

Skriv endelig din historie og lad mig blive lidt klogere på det der med piercinger!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar