tirsdag den 21. oktober 2014

På udkig efter en kjole...

Jeg skal bruge en kjole til et vinter bryllup og jeg søger med store øjne og har da også fundet lidt men er SÅ meget i tvivl om det vil være klogest at gå efter det sikre valg som for mig er den klassiske lille sorte eller om man bør være noget mere vovet??

Den kjole som jeg er på udkig efter skal kunne noget og ikke bare være en almindelig hverdags kjole, den skal være fin, elegant og gerne med et twist og alligevel må man godt kunne bruge den bagefter, så er ikke på udkig efter en gallakjole!

starfashion.dk har de et ret fint udvalg af lækre og eksklusive kjoler som absolut kunne være et virkelig lækkert bud på det jeg leder efter.
En kvindes privilegier er at gå i kjole så hvorfor ikke udnytte det noget mere og få det feminine frem både til hverdag og fest.
I min søgen er jeg dælme blevet forelsket i indtil flere så det er lidt farligt sådan at søge med lys og lygte for der kommer så mange fine og lækre frem som i den grad er tiltrækkende.


Se flere kjoler på starfashion HER og følg med i nyheder og tips på Facebook

Ingen kommentarer:

Send en kommentar