fredag den 31. oktober 2014

Opbevaringsbokse, Madkasser eller bøtter!

Kært barn eller bøtte har mange navne og jeg siger bøtte, men det har nu ikke den store betydning om det er bøtte, boks, kasse eller noget i den dur. Det der har betydning, er om de fungere efter hensigten, om de holder tæt, låget passer efter vask og at bøtterne holder maden frisk og lækker.
Utallige gange har jeg købt bøtter til opbevaring af mad eller til funktionen: madkasse men ret hurtigt har de været umulige at arbejde med og blevet kasseret fordi de simpelthen ikke har kunne holde kvaliteten, men har fået anbefalet nogle helt nye opbevaringsbøtter som forhindre bakterier i at formere sig og udvikle sig til en forrådning.


Disse bøtter hedder Super-Lock og kvalitet er høj og testet på mange leder og kanter så de kan tåle hvad der er behov for ved sådanne bøtter.
Jeg ligger vægt på indtil flere kriterier, da jeg efterhånden har stor og bred viden indenfor udulige bøtter og derfor ved hvad de skal kunne for at klare lidt af hvert.

De skal kunne lukke og holde tæt så der ikke kommer sovs ud i tasken, men samtidig være til at kunne åbne og let aftage låget.
De skal kunne tåle alle former for mad og undgå at blive misfarvet/beholde lugt, og det er virkelig smart at de kan fryses og gå i microovn ved retter som skal varmes/fryses.
Ydermere SKAL de kunne vaskes i opvaskemaskine da jeg ikke gider at vaske op i hånden blot for at beholde mine bøtter intakte, Nej de skal sørme kunne klare høje temperature uden at skrømpe og blive deforme.
Sidste min ikke mindst skal plasten være fri for alt hvad der hedder skadelige stoffer/ftalater/PVC eller noget som helst dårligt!

Bøtterne fås i firkantede og runde og personligt er de firkantet den bedste løsning for mig da jeg bedst kan stable dem og pakke fryseren hvis det er nødvendigt.



Super-Lock bøtterne er netop produktet jeg leder efter og vil prøve med nogle for at se om de kan stå mål med mine krav, Kvaliteten lyder lovende og jeg glæder mig til at afprøve dem. Mit job som pædagog gør at jeg skal bringe mand frem og nogle gange tilbage fra job og har flere gange været noget så uheldig så endelig er der håb forude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar