fredag den 24. oktober 2014

Marc Jacobs love...

Jeg er bare Vild med Marc Jacobs og især mit ur er bare SÅ fedt, min kæreste købte med med hjem fra USA og nøj hvor er det bare skønt og eksklusivt.
Det pæpper et hvert outfit op og jeg bruger det også som smykke.

Hvis du også er vil med Marc så SE HER, der finder du mega mange skønne ure og de har også det som jeg fik af min kæreste i den der rødmetalic farve som jeg er sucker for lige for tiden.
Den rødmetalic farve er mega in og er fedt fordi det passer til alle farver og give et ekstra pift og virker ekslusivt og moderne.



Jeg har kendt Marc Jacobs et stykke tid og bliver bare mere og mere vild med mærket.
Mit næste musthave er en gå i byen taske og jeg har netop udset mig 2 som jeg går og overvejer.
Marc Jacobs bliver i takt med trenden mere og mere in og moderne og jeg ser taskerne mere og mere, og er blevet helt vild med denne.


Parfume er Marc Jacobs også med på og jeg har også et par stykker men især denne sommerduft er skøn og blomsteragtig.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar