søndag den 5. oktober 2014

Lig' på langs i magasin...

Fredag d 26.09.14 deltog jeg i et event i Magasin Du Nord i indre københavn.
Elizabeth Arden havde et stort event i hele skønheds etagen hvor de havde opstillet massage brikse og jeg tilmeldte mig eventet da jeg så det på nettet.
Jeg fik en ansigtsbehandling på 50min og behandleren lavede en hudanalyse hvor der tydeligt blev vist hvordan min hud havde det for tiden. Lidt nervepirrende og samtidig spændende og min hud havde det skønt dog kunne den i den ene barre trænge til lidt mere pleje!




I anledning af deres nye serie The Red Door kan man modtage og bestille tid til ansigtsbehandlinger det gøres her, og i anledning af det havde de lavet dette event med en lækker goodiebag.





Så hold øje med de skønne events fra magasin du nord, det vil jeg ihvertfald for nøj det var bestemt det værd.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar