mandag den 13. oktober 2014

Glatte ben? eller væk med skægget?

Er der noget mere dyrt end baberblade, jeg korser mig hver gang jeg skal investere i nogle nye. Tit og ofter bruger jeg bladene i alt for lang tid end de er beregnet til, det giver røde knopper og irriteret hud, som i den grad giver kløe, hvilket jo ikke er meningen med det at barbere sig!
Men de er bare såååå dyrt men men men nu er der hjælp at hente hos LUXPLUS.DK

https://www.luxplus.dk/produkt/gillette-venus-and-olay-barberblade-3-stk

Mit favorit mærke indenfor barberblade er Gillette, og dem med sæbe eller fugtbarer som de hedder er bedst, men også de dyreste af dem, så ofte nøjes jeg med de helt almindelige.
Hvilket jeg ikke behøves da de sælger Gillette barberblade vildt billigt HER

For at opnå den helt tætte og glatte barbering er gelé et must.
Barbergel, skum eller hvad vi skal kalde det efterlader huden blød og denne er med en skøn duft af jasmin og har aloe vera i som beroligere huden og opbygger huden efter barbering.

https://www.luxplus.dk/produkt/gillette-satin-care-avocado-twist-200-ml

Det smarte ved engangsskrabere er at de er perfekte til rejser og ferier, de bruges 1-2 gange og smides derefter ud.
De fylder ikke ret meget i tasken og du er sikker på at have lækre og glatte ben på rejsen.

https://www.luxplus.dk/produkt/gillette-simply-venus-2-4-stk

Hos luxplus sælger de ikke kun barbersager til kvinder men også til mænd hvor produkterne har en lige så fin pris som til kvinder og der er forskellige typer af shavere og gel SE HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar