søndag den 5. oktober 2014

Fasandræberne i biffen

Fredag var familien og jeg i biografen, min mor havde bestilt billetter og nøj hvor jeg glædede mig. 
Kvinden i buret var dælme go og min fornæmelse for fasandræberne var aldeles i top og GUD hvor var filmen dog spændende og ikke mindst lige så go som den første, dog med en ny uopklaret sag.


Dansk film thriller, der er efterfølger til 'Kvinden i buret'. Filmen, der bygger på Jussi Adler-Olsens krimiserie om Afdeling Q, er instrueret af Mikkel Nørgaard. På rollelisten ses blandt andre Nikolaj Lie Kaas, Fares Fares og Søren Pilmark. Læs mere om Filmen HER

Mit forhold til fasandræberne er helt specielt da det er den første bog i serien jeg læste og jeg slugte den råt, øj den er klam men på den fede og mega spændende måde. Kan kun anbefale alle at se filmene og kvinden i buret kommer på TV2 i aften kl 21. Siger det bare...:O)




Læs mit indlæg om Kvinden i buret HER

1 kommentar: