mandag den 13. oktober 2014

Curly Hair.

Jeg har fald og tendens til at få krøller i mit hår, når vejret er vådt og fugtigt. Samtidig kan mit hår godt blive ret kruset hvis ikke jeg plejer og holder mit hår.
Det betyder at jeg skal bruge de helt rigtige produkter for at mit hår ikke bliver alt for kruset og ser uplejet og usundt ud.
Det er vigtigt at bevare krøllernes spændstighed så det ikke kruser og fugt i håret er alfaomega. Stylingprodukter skal beskytte håret mod varme, de skal give glans og give et let hold til krøllerne.

Jeg har perioder hvor jeg rigtig gerne vil have krøllerne frem i mit hår og perioder hvor jeg foretrækker det mere glat og udredt.
Hvis mit hår skal have krøllerne frem har jeg fundet nogle produkter fra luxplus.dk som er helt ideelle til netop curly hair.

Tigi Bed Head Styleshots Hi-Def Curls Shampoo
Tigi Catwalk Curlesque Defining Shampoo
Tigi Oatmeal & Honey Mask
Macadamia 100% Boar Hot Curling Brush 43mm


https://www.luxplus.dk/kategori/haarpleje-kvinder



For at få rigtig mange krøller frem i mit hår fønner jeg det, her er det vigtig ikke at give fuld blæs på men derimod kun bruge halv styrke på føntørreren, en mousse som stylingprodukt er perfekt til formålet. Men husk at bruge en mousse med det rette hold og ikke en der gør håret for stift, som virker unaturligt. Jeg er mest til det naturlige udtryk.
Et andet fif er at sno håret op for derefter at lade det tørre, du får de fedeste krøller og du kan bruge din føntørrer med halv varme og halv blæs. Det tager lidt tid man det giver et så fedt udtryk.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar