søndag den 19. oktober 2014

Barnedåb hos baby Marc

Søndagen er gået med super hyggelig barnedåb hos Marc og hans familie som er i min kærestes vennekreds. 
Trods lørdagens strabasser var vi lidt medtaget, men kom selvfølgelig afsted! 

Lørdag var jeg til min tætte barndomsvenindes polterabend og der var knald på mere om det i er indlæg imorgen, men GUD hvor er jeg øm i kroppen på alle leder og kanter! 
Kæresten var til mandehørms dag med storesportsdag!

Derfor vidste vi at akt skulle være klar til søndag og gaven blev indkøbt/lavet og pakket ind i god tid.
Marc skulle selvfølgelig have lidt kreationer fra min hånd og det blev til det her


Bolde, en patchwork bold i 3D og en patchwork bold med nussemærker. 
Elefanten i fløjl og stof med stjerner samt neon orange hale.

Mine favorit barnedåbsdigte er efterhånden blevet disse 2 som jeg ofte ender med at bruge! 

Et navn dig i dåben er givet, bær det stolt og med ære hele livet!

Så blev et navn til den lille givet, 
Ja tænk blot navnet for hele livet
Og knyttet til denne dåb, så gode 
ønsker, Så lyse håb.

Vi hyggede os til barnedåben hvor vi sprang kirken over og derfor deltog efter;0) med lækker mad og kage!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar