søndag den 31. august 2014

Penge Penge Penge...

I krisetider hvor pengene er små kan det være fristende og nødvendigt at tage et lån som er hurtigt og kan hjælpe der hvor det for en periode kan være svært. Dog skal man overveje dette nøje.
Hos Robotlån.dk kan du låne op til 75.000kr og du kan regne på omkostninger i forbindelse med et eventuelt lån, renten er dog på 20,2%!


 Hurtig lån har nu aldrig været noget jeg har benyttet mine forældre har altid talt ørene fulde på mig om penge og det at tage ansvar og ikke optegne hurtige lån for penge du ikke har!
Derfor har jeg altid gået efter tesen at sætte tæring efter næring. 
Hvis der er noget specielt jeg ønsker må jeg dermed spare op indtil jeg har råd, til mit ønske, for derefter at se, om ønsket stadig er der.
De fornuftige og sikre valg er for mig vejen frem og derfor skal man træde varsomt når der skal tegnes lån og især hvis de skal være hurtig lån som hos Robotlån.dk
Man skal derfor sikre sig det med renten for det kan være yderst fristende at få mange penge hurtigt, men der er altid et men og det er det med den der rente.
hvis det er en høj rente man låner penge til bliver det noget så dyrt i den sidste ende og det kan derfor koste en dyrt.


Mine forældre har i deres unge dage optegnet hurtig lån med tårn høje renter og derfor har de altid rådet og fortalt om deres fejltagelser til mig og min bror så vi ikke skulle begå de samme dumme fejl som dem.
Jeg har været glad for deres råd og knoklet min røv i laser for at få råd til de lækre og eksklusive ting jeg bare måtte eje.  
En sund indstilling og oplæring til et fornuftigt forhold til penge er ikke noget alle lærer og derfor kan de komme til at låne penge, der er en tendes i samfundet og fristelserne er store så derfor låner folk penge som aldrig før og ender med at skylde langt flere penge end godt er og kommer ud hvor de ikke kan bunde og må ha hjælp af fagfolk til at rette op på det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar