søndag den 31. august 2014

Klassiske ure.

Jeg har på det seneste fået øjene op for Daniel Wellington som laver de fineste ure i et klassisk look, og sådan et er kommet på min ønskeliste har jo snart fødselsdag, eller først i november men alligevel... jo tættere man kommer på dagen jo mindre ønsker får man, eller jo mere blokere min hjerne for ønskerne, så det er godt at starte i godt tid

http://www.uretilalt.dk/shop/0506dw-daniel-wellington-20847p.html


Jeg er vild med ure og de tilføre så meget fint og fuldender et outfit, jeg bruger dem som et form for smykke og uret må meget gerne være i centrum.
Det må til tider gerne være prangende men andre gange mere afdæmpet.
Til det mere afdæmpede og klassiske look er urene fra Daniel Wellington den perfekte løsning.
Selvom uret er klassisk er der alligevel noget sporty over dem der har nylonrem med de stribede farver og de helt klassiske ure er dem med læderrem. 

Når du skal vælge Daniel Wellingtons ure er der forskellige designs af remmen om det skal være de stribede remme eller dem i læder som findes i brun, sort og krokodille.
Læg også mærke til urskiven som findes i 2 varianter med Swarovski krystaller som timepositioner og den mere klassiske urskive med takker som timepositioner.
Urene er også lavet i forskellige metaller som rosagulddoublé eller rustfrit stål.

http://www.uretilalt.dk/shop/0510dw-daniel-wellington-20851p.html 

Jeg har endelig fundet ud af hvor man kan købe Daniel Wellingtons ure og har fundet siden uretilalt.dk som sælger de skønne ure, hjemmesiden er overskuelig og der er virkelig mange mærker og flotte ure, jeg kunne købe mig fattig.
Siden lover gratis fragt og hurtig levering, dette er perfekt da man derfor ikke skal bruge penge på fragt og transport. 
Jeg sætter stor pris på kundeservice og tjækker altid TRUSTPILOT som giver os som forbrugere en ide om det firma man nu handler i også kan leve op til deres kunders forventninger.
UreTilAlt.dk har en FACEBOOK side så like dem der hvis du vil følge med i tilbud og nyheder

http://www.uretilalt.dk/shop/0906dw-daniel-wellington-23082p.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar