søndag den 31. august 2014

Det skete i Lyngby i weekenden

Fredag, lørdag var der fuld gang i Lyngby for der var nemlig liv i Lyngby som var en gadefest i hele Lyngby med grill og boder over det hele da jeg skulle til noget fest fredag aften, smuttede jeg forbi efter arbejde, der var allerede godt gang i den og opsætning i stor stil.

På instagram havde jeg set at depend havde et event med farvning og retning af bryn og vipper så jeg slog til og satte mig med det vums i stolen hos dem!


Mine bryn er blevet så fine og det fremhæver altså bare ansigtet så smukt når brynene er trimmede og fremhævet i naturlig fason. Er på ingen måder til kunstige og unaturlig formet bryn, er glad for resultatet og købte også et kit med hjem da jeg for nogle uger siden brugte det sidste jeg havde tilbage.

Efter depend besøget var der en lille kø til  opi lakering så jeg stod lidt i kø og bum nu med den skønneste lilla farve på neglene! Syntes ikke rigtig den kommer til sin ret på billedet men den er super fin!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar