tirsdag den 19. august 2014

Aussie shampoo

i sommerferien drog vi til tyskland og jeg fik købt mig 2 shampooer af mærket Aussie jeg har hørt og læst meget om lige netop de shampooer, bla i blogland og der er varme anbefalinger i mærkets retning så nu var det altså tid til at jeg ville prøve dem.



jeg valgte Aussie Frizz miracle og miracle og moist.

Miracle Moist har en skøn tyggegummi duft og sender mig tilbage til da jeg slog store hubba bubba bobler. Den blødgør mit hår og gør det let at rede ud.
Aussie Miracle Moist Shampoo er en shampoo til tørt og skadet hår. Shampooen har en mirakuløs effekt på tørt hår, indkapsler fugtighed og beskytter mod elementerne. Indeholder Queensland Macadamia nød, som er usandsynligt rig på nærende olier.

Frizz miracle har en blå farve og dufter ikke på same måde så kraftigt at tyggegummi men har en skøn duft og ligger mine små fe/statiske hår ned, ihh det er skønt.
Aussie Frizz Miracle Shampoo er en shampoo til kruset hår. Shampoo hjælper med at vedligeholdelse af glatheden i håret, som sker med bladekstrakt fra det australske febernelliketræ. Hjælper med at kontrollerer statisk elektrisitet og efterladet håret blødt og overdådigt.

Forresten var jeg i Århus og fik gået forbi Butik Normal hvor jeg så i vinduet at de stod derinde til bare 39kr jeg måtte slippe hele 79kr i tyskland, ihhh er så irriteret over at den butik havde lukket!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar