fredag den 11. juli 2014

Sommertid er blomstertid


Der er ikke noget mere smukt i denne sommer tid som når alt står i fuldt flor. 
Når jeg går tur med hunden kan man dufte de skønne blomster og jeg bliver helt misundelig på dem som har store haver fyldt med frugttræer, rosen bede og ukrudt hist og her, og som bare kan gå ud og samle sig en buket til bordet indenfor.

Men hvordan kan jeg så også få glæde at de skønne blomster? ved at få blomsterne ind i lejligheden, med Danmarks største buketter fra DIN FLORIST som levere skønne blomster i Brønshøj, Lyngby, Virum og omegn.

Roser er en af de populæreste og smukkeste blomster. Man bliver aldrig træt af dens fine duft og dens smukke udseende. 
Den røde rose er den mest klassiske af alle og er et tegn på kærlighed. Jeg kan se endeløst ind i blomsten og opdage noget nyt hver gang jeg ser.
Den røde dybe rose er smuk men er nu også ret vild med de lyserøde og hvide.

Glæd en kær med blomster og gerne mig.
Der er bare ikke noget bedre end at komme hjem fra en lang dag på arbejdet også få sådan en dejlig buket blomster fra sin elskede... Uh elsker det og hvis tiden er knap kan der hos din florist købes/bestilles blomster online med levering




Din Florist garanterer altid levering af smukke blomster, og udvælger altid de bedste, og mest friske blomster stilke hos deres blomster grossister.
Kunderne, kan derfor være sikre på - altid at få de bedste og mest friske blomster.
Hvis du har særlige ønsker til din blomster bestilling mht.blomster sorter, farver eller særlige lejligheder som bryllup eller begravelse, tag venligst kontakt til butikken
 HER.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar