tirsdag den 1. juli 2014

Pletfjerningsguide

Hvordan fjerner du pletter? Hvordan fjerner jeg pletter og hvordan forgår tøjvask hjemme hos dig??

Når jeg fjerner pletter er det ofte fedtpletter, blodpletter, madpletter og kuglepenspletter.
på Biotex hjemmeside er der en smart pletfjerningsguide som guider dig trin for trin igennem lige netop dit problem og derfor kommer du ikke til at bruge en anden metode end den du skulle.

Se guden HER



Det er mig som står for tøjvask her hjemme, kæresten vaskede vores sofabetræk på 60grader og så var det slut med at vaske!!
Så nu er det mig der står for den del af det huslige arbejde, men jeg vil også gerne og når jeg vasker deler jeg tøjet op i
sort bunke,
hvid bunke,
60grader
og kulørt tøj
der kan også vare en bunke med sengetøj.

Jeg bruger gerne skyllemiddel selvom jeg godt ved det ikke er det smarteste for miljøet men elsker bare duften af nyvasket og rent tøj, hvilket jeg forbinder med skyllemiddelsduften!
Især rent sengetøj er det bedste i verden, at ligge sig i en ny redt seng med dejligt duftende sengetøj, hmmmmmm siger jeg bare.


Hvordan fjerner du pletter? og har du nogle super fantastiske råd, så del dem endelig med mig!!

Deltag i min mini konkurrence HER

Sponseret indlæg jeg henviser til min reklamepolitik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar