torsdag den 31. juli 2014

Kundeservice en mangel varer??

Faktisk er det ikke tit jeg støder på GOD kundeservice men i jylland er det nu en anden snak ihh hvor er de venlige og yder i den grad god kundeservice...

Hvorfor findes det ikke i samme grad i København og omegn?? hvad er det lige der gør forskellen?? og hvorfor er der forskel når det er samme land?



Lad mig fortælle dig min oplevelse...

Jeg besøger Borgen shoppingcenter og kommer forbi Sport24 som jeg ellers kun kender fra nettehandel, men de har altså en fysisk butik der.
Jeg finder de fedeste Adidas trainers og de er der selvfølgelig ikke i min str men prøver nogle unisex Adidas og finder frem til min str. som de så kan bestille hjem til mig.
Min plan er at komme tilbage til Sønderborg sidst på ugen af vores ferie og derfor oplagt at hente dem der...

Sagen er så den at vi ikke kommer tilbage til Sønderborg som ligger en times kørsel fra det sommerhus vi har lejet og de har nu ringet fra Sport24 og sagt at skoene er hjemme til mig.... PIS, Fuck og alt mulig andet, hvad gør jeg ihhh nu er de der og så kan jeg ikke en gang hente dem...

Kæresten og jeg søger fabrilsk på nettet for at se om ikke der skulle være nogle på internetsiden uden held og alle mulig andre shops på nettet men heldet er ikke med mig.

Men Men Men jeg ringer til butikken og får fat i Jeppe. Jeg fortæller ham sagen og at de jo er på tilbud til 500kr så jeg er meget interesseret i at få fat i skoene så om der ikke er en måde hvorpå jeg kan betale dem han siger at han bestemt tror der er et konto nr jeg kan overføre til og inden jeg ligger på når jeg lige at sige at det evt også kunne være over mobilpay!

Der går lidt og Jeppe ringer tilbage og fortæller at der ikke findes et kontonr så det er ikke en mulighed, men at jeg godt kunne overføre til hans mobilpay og på den måde betale for skoene!!
Jeg skyndte at overføre pengene og sendte så min adresse til ham.

Gud hvor var jeg glad for den melding og jeg er nu ejer af et par sko som er betalt og sendt til min adresse her i Virum!

SE det kalder jeg god og flink kundeservice!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar