mandag den 7. juli 2014

Fede og billige Wallstickers.

Der skal ikke ret meget til for at skifte udtryg i boligen, jeg har tit tænkt på at min bare væg kunne trænge til lidt opmundring. fx et citat? dog har jeg også længe været vild med de der verdenskort.
Få ændringer også står du med et andet udtryg i hjemmet end nu havde før.
Nye puder, lidt nyt nips, eller en oprydning/omrokering kan nemt forandre i stor stil.
En super fed ting som kan skabe prikken over i'et og give lige det sidste til den forandring du ønsker er nemlig med Wallstickers, som fås i mange forskellige udformninger alt efter hvor de er tiltænkt, om det er børneværelset til baby, dreng eller pige, gangen, køkken eller stue??


Der findes mange forskellige wallstickers i forskellig kvalitet og i forskellig prisleje.
Hos Sohu-walstickers som er et dansk firma, laver de på egen maskine, wallstickers til børn i alle aldre og det moderne børneværelse. Kvaliteten er høj og wallstickerne er flotte og billige.



Det er dog ikke kun wallstickers til børn som er i deres varesortiment.
Jeg syntes det er en cool ide med verdenskort og de har flere muligheder et i sort og et atlas med farver.
Det er fedt at man kan markere hvor man har været hvis man elsker at rejse, og det gør jeg så derfor ville det passe perfekt ind her hjemme.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar