torsdag den 12. juni 2014

Tæpper til babys i patchwork.

Så er der lidt flere tæpper færdige, et er allerede givet væk og det sidste skal forhåbenlig gøre glæde søndag.
Jeg er altid spændt på hvad modtagerne siger når de åbner pakkerne med de hjemmelavet sager!
Folk bliver altid glade og om det blot er fasade er jo ikke til at vide men det vælger jeg nu ikke at tro.
Mine tæpper er større i det så de kan bruges i mange år og til forskellige leligheder om det er på græsset, i stuen, seng/barnevogn eller på stranden til picnik.



Disse 2 tæpper er forskellige og intet jeg laver bliver ens! Den ene er i lilla farver og det andet i koral og grønne nuancer.
Mærkerne er fra Ikast Etiket og er lidt større end dem jeg har fra Scannex, som derfor passer godt til tæpperne.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar