torsdag den 5. juni 2014

Smykke Kreativ, Er det dig??

Jeg har netop fundet siden med alverdens forskellige perler og gør det selv ting til at lave home made, skønne, fede, lækre, eksklusive og fine smykker.
Jeg har forelsket mig i nogle Stjerneperler samt nogle jadeperler i en stærk neon gul farve.
Er slet ikke færdig med Neon, det pifter op og sætter en stærk kulør og kant på ens outfit. Mega fedt og meget sommerligt, hvis jeg skal sige det.
Siden hedder poppesperler.dk og er en lille webshop med smykke og hobbymaterialer. Det ses tydeligt at kvaliteten er i top, ædelmetalkontrollen kontrollere ægthed på sølv så det er af fineste kvalitet.
Der ydes god og hurtig kundeservice og priserne på perlerne alle kan være med på. 


Jeg tænkte at de facetslebet guld perler ville være super cool i et håndknyttet armbånd med stort knyttesnor. Jeg kan se for mig at man kunne blande disse perler og evt dem med stjerner eller nogle af perlerne med rhinstensperlerne som denne lilla version

Jadeperlerne ville passe godt i en lang halskæde med en neonpink murersnor eller en sort snor, evt sammen med en anden lidt mindre perle, fx rhinstensperlen i neon grøn.

Forholder det sig sådan at du er udstyrret med 10 tommelfingre og ikke besider de kreative evner til at udforme og designe hjemmelavet smykker kan du også finde fine smykker som er lavet.
Disse øreringe er min favorit, har en forkærlighed til opaler samt dette knyttet armbånd.




På Facebook i gruppen “salg af smykkematerialer” kan du få ideer, tips og tricks til hvordan du kan lave fede, smukke og fine smykker samt følge med i tilbud og nye varer hos poppesperler.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar