torsdag den 5. juni 2014

Scannex give away, hele 5 vindere!!

Reglerne for at deltage er :
En forudsætning for at være med er at -være fast læser på bloggen Gennem GFC eller på Bloglovin 
Skrive Mail og Navn i kommentaren.
1 lod -Like Min blogs Facebook side
 
3 lodder -Del denne konkurrence på din blog eller facebook. Skriv link
   Du skal have en aktiv blog og du skal linke synligt på din blog til denne Give Away.

6 lodder opnår du -hvis du herudover laver et indlæg om produkter fra Cocopanda og linker til RainbowMe

Vinderen trækkes d. 05.07.14 
Held og Lykke

- Og hold godt øje med bloggen da der hele tiden kommer spændende Give Aways til jer skønne læsere men deltag gerne i disse:
Give Away i samarbejde med By-K neglelak
Give Away i samarbejde med NatureZoo 

Sponseret indlæg jeg henviser til min reklamepolitik 

16 kommentarer:

  1. har fulgt dig via bloglovin et stykke tid, har nu fundet dig på facebook, så snupper et lod :)
    Alice - alicecravach @ gmail.com

    SvarSlet
  2. Elsker din blog og har fuldt dig længe.
    Jeg vil meget gerne deltage med et lid.
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. følger dig på bloggen og facebook
    deltager og ønsker heldet er med mig denne gang
    Jane Tvevde
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  4. Jeg Deltager ♥
    Føgler din Blog og på Facebook
    Mvh
    Linda
    nulle63@godmail.dk

    SvarSlet
  5. Følger på bl og fb :) trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  6. Smider også et enkelt lod her :)

    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg snupper tre lodder. Har linket på min blog superprinsessen.dk
    Følger på bloglovin og fb.
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  8. 3 lodder tak :-)
    Jeg har delt din giveaway på min blog, www.MinKusineMaria.dk, hvor jeg skriver om sprogstimulerende aktiviteter med børn i hverdagen.

    SvarSlet
  9. Åh.. Det her er SÅ smart. Det ville spare mig en masse penge, for her fra huset forsvinder godt nok meget tøj. Har den dejligste dreng, men huske sit tøj - det kan han ikke. :).
    Jeg er med via Bloglovin og Facebook.
    Mia CA / aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  10. uhh kunne jeg godt bruge
    er med via blog lovin og fb :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  11. 1 lod til mig :)
    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  12. deltager med 1 lod :-)
    mvh
    Katrine - aksgk(a)hotmail.com

    SvarSlet
  13. 1 lod til mig
    Lis / svalen7900@live.com

    SvarSlet
  14. deltager og x finge med 2 lodder
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  15. de heldige vindere er
    Maria Grundtvig
    Helena
    Alice cravach
    helle
    mia CA

    Tak til alle som deltog

    SvarSlet
  16. ej hvor skønt at jeg vandt takker

    SvarSlet