mandag den 2. juni 2014

New Jeans...

Fredag var vi en tur i Rødovre centrum og det var skønt at shoppe lidt!
Har holdt igen i mange mange måneder da min økonomi lige skulle på højkant, så endelig at få lov var bare skønt!
Vi kom forbi Solo butikken og der havde de mindsanten 50% på alle varer og er der noget jeg elsker så er det ikke at give fund pris for noget, så ikke mindre end 50% var bare super cool. Jeg gik ind i butikken og kom ud med 2 par fede Jeans.


De har nogle fede detaljer og det ene par havde en fin detalje med et bånd på ved fodenderne og ved lommerne! med noget neon i broderiet

Jeg fik også byttet nogle sneakers som min kæreste havde købt til mig, dog var det ikke lige dem som jeg havde udset mig så fik byttet dem som jeg først havde fået og købt de nye på en hjemmeside da de ikke havde flere tilbage i min str i magasin og Skoringen.
Glæder mig vildt til at få mine NEW BALANCE sko... fortsættelse følger...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar