onsdag den 25. juni 2014

Duftladen.dk goodies...


http://www.duftladen.dk/

Hos duftladen.dk sælger de skønne parfumer til mænd og kvinder og jeg har netop fundet ud af at de sælger den jeg ønsker mig aller mest.

Hvis jeg helt selv kunne vælge min næste parfume ville jeg vælge denne fra Versace den har stået på min ønskeliste i meget lang tid.
Kender i det at man dufter en skøn duft en anden har på? det gjorde jeg netop med denne Bright Crystal... vidste jo ikke at det var den, så blev nødt til at spørge ejermanden hvilken parfume hun havde på... og lige siden har den været på min ønskeliste

http://www.duftladen.dk/


Versace Bright Crystal til kvinder - Den lyserøde flakon fortæller dig, at dette er en parfume der er blødere og meget mere lys i duften, end du kender det fra Crystal Noir. Det føles som en bølge af friske blomster, der går op i en højere enhed med aroma fra granatæble og moskus. Duften har fundet inspiration i en ædelsten, klar og smuk ligesom denne parfume.
Den møder dig med en skøn, frisk og sommerlig duft.

En anden trang jeg har er lækre cremer og mit favorit mærke er Decleor hvilket er det mærke min ansigtsbehandler bruger. Da jeg var i Dubai for nogle år tilbage købte jeg nærmest hele serien med hjem da det var ret så billigt der, efterhånden er det brugt op og jeg har købt nyt hos min skønhedsklinik, ihh man betaler jo i dyre domme men hos duftladen har de netop også Decleor og det er fedt at have fundet ud af, da det er en smugle billigere, og hvor der er sparet er der tjent.

I disse sommer tider hvor alle studenterne springer frem, er det muligt at du skal til studenter fest og hvad giver man så en student?? Hvis du lige står og mangler gaven eller blot vil forkæle dig selv, så kig da forbi, (Tryk på det store billede) der er helt sikkert noget du mangler, har behov for eller fortjener.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar