mandag den 12. maj 2014

Scannex mærk dit design

Som det kreative menneske jeg er, får jeg lavet og produceret lidt sager og for at få det færdige produkt giver det mening for mig at mærke mine sager med RainbowMe logo.
Scannex er firmaet bag disse skønne mærker med den fine detalje at RainbowMe tråden er i regnbuetråd, som jo passer som hånd i handske med mit brand.






Det er nemt at designe og vælge lige netop det design som passer med farver, tekst og figur hvis det er det man ønsker.
Jeg valgte til disse mærker beige baggrund med regnbuetråd. Har før valgt lyseblå baggrund med lilla tekst/tråd.

Scannex har flere muligheder i hvordan man ønsker mærker, Denne Video guider dig trygt igennem.



Følg Scannex på Facebook og bliv opdateret med tilbud og nye produkter.

Dette er et sponsoreret indlæg se min Reklame politik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar