søndag den 18. maj 2014

Petdreams.dk Hundeseng

Vi skal alle sove godt både mennesker og dyr og en stor forudsætning for det er en skøn seng
Hunde sover meget og er inaktive når de er alene hjemme. Der findes mange forskellige senge og tæpper som har forskelligt design.
Hundekurven skal jo helst passe ind i indretningen og være pæn at se på, det er der rigtig mange bud på. Det kommer dog helt an på smag og indretning.

Java havde til at starte med fået flettet kurve, men når de er hvalpe og skal skifte tænder er de perfekte at bide i stykker og det gjorde min hund i den grad også men fordelen ved fletkurvene var at jeg havde fået dem billigt på det lokale loppemarked så det gjorde intet købte bare en ny, og det er det eneste hunden har bidt i stykker!! så når det bare var kurven og intet andet kunne jeg sagtens leve med det!
Den næste seng Java fik var en hvid hjemmebygget en som har fungeret i lang lang tid det der var det gode ved den var at den var løftet på små ben og derfor ingen kulde eller træk.


Nu som den nyeste model har Java fået denne rolls royce model som passe rigtig godt ind hos os den er brun og dejlig stor.
Java elsker at putte sig og lave en rede og denne seng er god da den har et blødt underlag samt pølsede sider så hun ligger blødt og dejligt.


Denne Skønne seng er fra PetDreams.dk hvor de har mange skønne senge.
Petdreams skriver dette om sengen:

Hvis du forgæves har forsøgt at finde en seng din hund vil ligge i, så prøv denne. Hunde elsker den, da den har bløde kanter, men stadig ramme om dens helt eget sted. Sengen har foret hvid bund, og de tykke brune kanter er bløde, men stadig lidt faste, da de indeholder mikrofiber, hvor en stor del er polyester.
Hundesengens størrelse er 102 x 76 x 20 cm. (længde x bredde x højde), og den leveres med brune kanter. Er nem at rengøre med en fugtig klud. Betrækket kan også pilles af, men kanterne er en del af betrækket, så den egner sig bedst til at vaskes i en balje eller lignende.



En lille sjov fortælling som bevidner at jeg har en dygtig hund som kan finde ud af at være alene hjemme er denne.

en eftermiddag møder jeg min nabo da jeg er ude i haven. bor i lejlighedskomplex men med havestykke til. Hun siger... nåhhh der er Hunden, jeg troede ikke du havde hende mere... jeg siger jo da hende går jeg da ikke lige sådan af med! hva da?
Jamen jeg hører hende aldrig, derfor troede jeg at i ikke havde hende mere...

Hun er bare sååå dygtig:O)

Se mit indlæg om hundelegetøj Her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar