onsdag den 28. maj 2014

Kan du ikke hækle men vil du gerne have fat i lækkerierne?? så se her...

Jeg er hækler på begynder stadiet, en af grundene er nok også at jeg ikke får hæklet nok til at jeg sådan rigtig husker det! Må have mit begynder hæfte med mig hvergang jeg starter. Er vild med skønne hæklede ting og sager til børn og babyer.
Jeg ved nu ikke helt om jeg rent faktisk bliver vild god til det med hækling, men jeg giver ikke op dog har jeg alligevel fundet et fedt alternativ med skønne hæklerier hos NatureZoo, som laver lækre hæklede sager, i skøn bomuld og fine farver i alt fra tæpper til suttesnorer.


De skønne designs er til både drenge og piger og hæklet i virkelighedstro farver.Jeg er helt vild med den fine Giraf rangle.
Jeg elsker hjemmelavet ting eller ting som er tæt på de hjemmelavet, med skønne designs og fede farver. Da jeg jo er kreativ ved jeg godt hvad det indebærer og Tiden er kostbar og jeg kan tydeligt sætte mig ind i at tiden ikke lige er der hvis det vrimler med små børn og derfor kan en fin løsning være at købe sig til de skønne sager! eller give dem i gave.


Hvis du også er vild med de hæklede sager så hold øje med bloggen da jeg snart vil lave en give away med produkter fra NatureZoo.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar