søndag den 18. maj 2014

Cocopanda goodiebag

Jeg har været så heldig at modtage denne skønne goodiebag fra cocopanda med skønne produkter...



En skøn pudderrosa farvet kosmetikpung (199kr) og makeup blush børste (239kr) af mærket Shelds
Tørshampoo fra Big Sexy Hair (79kr)
Fudge Matte Hed. Mud wax (86kr) Matte Hed giver håret en mat struktur og går samtidig ind i hårstråene og reparerer. Den dufter super godt som en voks skal.
Stem Cell Plant Protein. (45kr) Ansigtsmaske, glæder jeg mig til at prøve den og se hvad den kan tilføre og udrette på min hud
EOS lipbalm, den gule Lemon.(59kr)

Glæder mig til at afprøve produkterne og vil løbende komme med anmeldelser.
Vil anbefale alle at besøge cocopanda for de har helt bestemt lige det du står og mangler!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar