torsdag den 17. april 2014

Ny yngling... Thierry Mugler Angel

Min juletur til Barcelona havde en masse højdepunkter bland andet denne skønne parfume!




I centeret Et Corte Ingles var der et tilbud som jeg bare ikke kunne afslå og vupti så var den min, parfumen ligger i den dyre ende og derfor har jeg ønsket den længe!
Det fede ved denne edition er indpakningen! Som en bog med showergel og bodylotion


Angel er en spektakulær duft i en klasse for sig og med denne skabte Thierry Mugler en helt ny duftgruppe.
Angel er den første duft helt uden blomster, en såkaldt gourmand duft og indeholder duftnoter som mandarin, honning, vanille og chokolade.
Parfumen bygger på Thierry Muglers fantasier fra hans barndom, en duft som skulle være mouthwatering og hvis flaske er inspireret af det tidløse og universelle symbol, stjernen.

Hver flakon er unik – præcis som en rigtig stjerne. Det er en himmelsk, yppig og tørstede duft.

Denne Angel er efter min mening i samme klasse som flowerbomb fra Victor og Rolf som også er en af mine faves!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar