tirsdag den 18. marts 2014

Rejseoplevelser, hvor vil jeg gerne hen?

Rejseoplevelserne er mange, At rejse er at leve og jeg ELSKER at rejse min familie og jeg er hooked på en størretur, men hvor skal turen go hen??
Sydafrika og golf er en af foreslagene men der er også tale om USA, Thailand og Japan.

http://65-ferie.dk


Den sidste større tur gik til Dubai hvilket var en stor oplevelse, landets opståen på blot 30år og alle de store, store bygninger. Befolkningen hvor flerkoneri er tilladt og ingen kriminalitet!
Det satte sine spot og rejseoplevelsen åbnede op for mere viden om verden!


 Til Jul var jeg på storby ferie i Barcelona, hvilket er en skøn by og vil rigtig gerne dertil igen.
Maden er velsmagende og lige i min ånd.



Hvis du også er VILD med at rejse så kig forbi 65-ferie.dk som byder på alverdens rejsedestinationer, så går du og overvejer hvor sommerferien skal gå hen eller er du og veninderne klar på en storby ferie så er det værd at se forbi om der lige er rejsen for jer hos 65-ferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar