søndag den 23. marts 2014

Kompatible blækpatroner fra Topstore

Blæk patroner er ofte dyre og løber hurtigt ud... eller bliver tørre hvis man ikke bruger dem ofte nok.
i mit tilfælde er det meget i perioder, hvis jeg studere, er optaget af noget pædagogisk eller som nu hvor jeg er i en proces med at sælge lejlighed at min printer, printer og kopiere på livet løs og så er det rart at det dur, der er ikke noget mere dræbende i processen end hvis printerpatronerne er løbet tør!

Jeg har været så hendig at de hos Topstore lige havde dem som jeg manglede så du kan sikkert også være heldig at finde dine se HER 
Du kan finde kompatible blækpatroner til Brother, Epson, Canon og HP.
Som noget helt specielt kan du få HP 364 patronerne hos topstore.dk



Nogle skifter blot printer når der ikke er mere væske i patronerne da det nogle gange er billigere end at skifte printerpatronerne og det tjener producenterne guld på, så man skal være vaks og opmærksom på hvilke mærke, pris og producent man køber hos.

Ydermere er nogle printerpatroner indrettet med dato så når computeren overgår datoen så går printeren i udu, så korrupt og frækt af producenterne... i et tv program mener det var kontant havde de samlet 15 printere fra genbrugspladser som viste at der var 2 ud af 15 printere der faktisk var i stykker.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar