lørdag den 8. marts 2014

Hasmarkcamping.dk - hvor skal du holde ferie

Foråret er rigtig ved at tage fat og lige om lidt er det sommer det varer ikke længe og hvad er bedre end FERIE, Sommerferie er skønt og hvor mon dette års ferie skal tilbringes??
Skal det være Campingferie, Sommerhus, Cykel-telt-tur eller Charter ferie i udlandet??
Der er noget mega charmerende over campingvogn og campingpladser, hyggen og den afslappede stemning er skønt da tampoet kommer helt ned i gear og der er intet der skal nåes.
Jeg har mange gange været på diverse campingpladser hjemme i Danmark men også i italien med min familie.
Der er stor forskel på campingpladser så derfor skal man gøre nøje op hvad man ønsker om det er med børn eller om det er for at koble af uden for meget støj.


Billedet er fundet på google og ihh ville elske at tage afsted på ferie med så meget stil på som jeg mener der er over denne bil med vogn!!

Når min familie og jeg har været afsted har mine forældre tænkt meget over at vi som børn ikke skulle komme til at kede os og derfor har de taget campingpladser med fuld gang i børneaktiviteterne, med stort vandland og mange aktiviteter.

Jeg har fundet et godt bud på en campingplads hvor der netop er tænkt på børnefamilierne, Hasmarkcamping på fyn har Vikinge tema og er en stor campingplads med et stort vandland inde og ude. så når det danske sommervejr er i fuldt flor er der intet bedre end en kold dukkert.
Hasmark strand er en af Fyns bedste og mest populære badestrande. Den strækker sig flere kilometer fra Enebærodde i øst til Jørgensø Strand mod vest. 
Hasmark Strand er med sit lave vand en lækker børnevenlig strand med masser af dejlig sand til, at bygge flotte sandslotte i.

http://hasmarkcamping.dk/da/badeland/indendors-badeland


Vil du læse meget mere om Hasmarkcamping så SE HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar