torsdag den 27. marts 2014

andpants.com - lækkert modetøj

Forår og sommer står for døren og jeg kan slet ikke vente!
Imens jeg venter med tålmodighed kigger jeg lidt forårs nydheder ud på disverse sites og er kommet forbi andpants.com og de har dælme nogle lækre nyheder og lidt på sale som jeg i den grad godt kunne se her på adressen!!

Har småsmåt fornemmet at KENZO i den grad er på vej frem og på siden har de såment også nogle virkelig fine bud.
Er vild med det look det giver som både er afslappet og cool men samtidig eksklusivt!


Er vild med Kenzos jungle look og deres prints. Mit første køb for mange år siden var det klassiske tørklæde med forskellige farver.
ipad coveret er mega sejt og lige mig, jeg kunne også rigtig godt tænke mig sweatshirten med  Tigerhoved som er tilbage fra det franske modehus. En helt ny kollektion, i nye lækre farver og stadig med den klassiske tiger på brystet.  Sweaten har crew-neck og rib langs håndled, i bunden og rundt i halsen. Fås også i andre farver og som t-shirt.


lækre sneakers hører sig foråret til og disse fra Adidas er så fine i farverne med den grå tone og laksen indover gør dem sommerlige og friske.
Er på ingen måde færdig med dyreprint og derfor bukserne fra Dr. Denim de populære denim leggings i modellen Plenty. Modellen har høj talje og en helt tight pasform, der grundet elasticiteten er fantastisk både at have på og se på. de sorte bukser er i en mere baggy model og fra Mads Nørgaard.
de 3 t-shirts er fra henholdsvis Acne og A Question of.


For at pifte ethvert outfit op må der accessories til neglelak er feminint og ser drøn godt ud og giver et endeligt og fuldendt look, pungen er fra wood wood igen med dyreprint som giver et fedt udtryk.
smykker giver kant men må ikke blive for meget så hvis man bærer øreringe skal man ikke have halskæde på!! less is more!!
På andpants.com sælges der også plakater og billeder og dette love print ville se så godt ud sammen med en masse andre private billeder i sort ramme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar