søndag den 9. februar 2014

Alt om Håndarbejde Messe 2014 i Rødovre

For et par weekender var der Alt om håndarbejde messe og jeg drog til Rødovre og fik en masse masse inspiration, med mig hjem ihh hvis man dog bare havde al den tid i vernden til at sidde og sysle med det kreative, ihhh ville jeg såååå gerne men men men...


Puk havde en workshop hvor man kunne lave sit eget stempel og det blev jeg enormt inspireret af da jeg jo laver kort til enhver lejlighed og der er det jo super smart at man kan designe sit helt eget men meget mere om det på hendes blog.

Jeanette hilste jeg også på da vi jo har det tilfældes med sprutterne og måtte da lige få sat ansigt på IRL. hun kan dog så fantastisk meget med en hæklenål og hendes stand var super go på hæklefronten da hun for kort tid siden er udkommet med lutteridyl hæklebog mere om det på hendes blog


Arne og Carlos som er de norske Strikke/Hækle fyre har lavet en bog med strikket dukker og de havde en stand på messen, jeg kender dem fra deres julekugler.

på messen var der forskellige stande som tilbød at man kunne prøve deres maskiner og deslige, hos panduro kunne man lære at hækle med de runde ringe... og hos Bernina kunne man afprøve deres super fede symaskine ved at sy en pung så det måtte jeg da lige også kunne jeg lige øve lynlåsteknikken.

Til Danmarksindsamlingen kunne man lave en bamse, som i år havde fokus på "Når Mor mangler"
På hjemmesiden kunne man finde mønster og ved aflevering ville de 25kr pr bamse til indsamlingen.

Super fed dag og messe og til næsteår vil jeg klart deltage og forberede mig endnu mere så jeg kan tilmelde mig flere workshops så jeg kan blive endnu dygtigere til flere teknikker.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar