søndag den 1. december 2013

Dream De Lux Konkurrence

Du har nu muligheden for at vinde 3 Par forskellige farverige strømper fra Dream De Lux
Kort sagt: Til alle piger - i alle aldre - som ønsker at afspejle deres HELT egen og unikke stil.



Tinas designs er skabt ud fra en meget simpel tankegang og 2 principper:

1. -Stor kærlighed til farver
2. -Barnlige og kreative ideer og designs

Og de skiller sig derfor ud fra andre og mere traditionelle strømper på markedet.
Det hele fordi hun bare elsker at skabe barnlige og kreative designs, og aldrig kunne finde på, at lave eller gøre andet end det hun gør - HELHJERTET.
Hvis du vil vide mere kan du se mit indlæg om strømperne HER



For Deltagelse i denne Give Away skal du...

Join, følg udviklingen og like de skønne strømper på Facebook

1 lod -Være fast læser på min blog Gennem GFC/ Bloglovin gerne begge!!
2 lodder -Like Min blogs Facebook side
3lodder -Dele denne Give Away på din egen blog eller facebook! link til hvor i deler! DEL DEL DEL...

Vinderen Findes 15 December 3. søndag i Advent.
Dette er et sponsoreret indlæg. Jeg henviser til min Reklame politik

9 kommentarer:

  1. Jeg er med på to lodder!
    Emillia Mølgaard //
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg er med på 2 lodder. :)

    Kamilla N.

    kamillawn@gmail.com

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Og sånn en btw - linken til facebooksiden til sokkerne duer ikke for mig

      Slet
  4. 1 lod til mig tak :)

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  5. 1 lod - følger via BL
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  6. Uh de passer lige til mit indre legebarn :-D
    jeg har 2 lodder :-D

    SvarSlet
  7. Den Heldige Vinder er Camilla Lund
    Skriv til mig regnbuens@hotmail.com

    Tak til alle der deltog jeg har flere konkurrencer så deltag gerne!!

    SvarSlet