søndag den 17. november 2013

Ishockey Rungsted/Odense

Fredag aften var der ishockey kamp Rungsted mod Odense min kæreste havde fået nogle fribilletter og er der noget federe end gratis oplevelser?
Jeg havde ikke været til en ishockeykamp før og derfor var det i sig selv en sjov oplevelse. Jeg har dog stået på skøjter rigtig meget som barn og har da også mine egne Bauer skøjter

Lidt fif hvis du skulle tage afsted tag varmt tøj på da det er koldt og husk vanter, hold altid fokus på pukken da den kan ramme dig i mega høj fart.
Tempoet er højt og det er en fysisk sport hvor der bliver gået til den. de spiller et fysisk hårdt spil og nogle gange ender det i slagsmål.
Der var ret så mange tilskuer og selve fanklubben, holdte humøreret højt, spillede på Tromme og kom med sange og tilråb, ligesom ved en fodboldkamp.

God og intens oplevelse og jeg fik ømme ben af at stå op på hårdt beton men men det bliver gemt/glemt af oplevelsen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar