søndag den 17. november 2013

Blicher Fuglsang Give Away



Blicherfuglsang har indgået et samarbejde med mig, dermed jeg har fået lov til at lave en konkurrence til jer skønne læsere... intet mindre en denne smukke halskæde og den bliver trukket 3. Advent.
Lidt om Halskæden, som er et smykke fra Serien Midnight:
Med inspiration fra den stjerneklare nattehimmel, har designerne bag Blicher Fuglsang
kreeret Midnight serien, hvor smukke silhuetter og paverede zirkoner sammen
skaber et stilsikkert feminint look med rå og rustikke detaljer.
Midnight er hele nattehimlens mystik gengivet i et smykke.
Vedhæng i sølv med sort rhodineret, "icecruched" overflade og grå ferskvandskulturperle.
Leveres med sølvkæde. Vedhænget er 20 mm højt.



For Deltagelse i denne give away skal du...



Like Blicherfuglsang på Facebook

1 lod -Være fast læser på min blog Gennem GFC/ Bloglovin gerne begge!!
2 lodder -Like Min blogs Facebook side
3 lodder -Dele denne Give Away på din egen blog eller facebook! link til hvor i deler! DEL DEL DEL...

Vinderen Findes 15 december 3. Advent.

Dette er et sponsoreret indlæg se min Reklame politik

30 kommentarer:

  1. Jeg kaster 3 lodder i puljen :-)

    Jeg følger med via GFC, på Facebook og på Bloglovin.
    Jeg har delt på Facebook - https://www.facebook.com/pia.damgaard.3

    Og jeg følger naturligvis også Blicherfuglsang på Facebook.

    SvarSlet
  2. Jeg følger dig både via GFC og BL og har delt på FB: https://www.facebook.com/kristina.kloster.90?fref=ts og følger Blicherfuglsang på FB.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. 2 lodder til mig :)
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  4. 1 lod til mig... lækker, lækker give-away
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  5. Du kan skrive to lodder med mit navn på.
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg deltager med 3 lodder .)

    Christina

    krummerand.blogspot.dk

    krumme.rand@gmail.com

    SvarSlet
  7. Deltager med 2 lodder - virkelig lækker giveaway!! :)
    Mvh.
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg deltager med 3 lodder :)

    mariaelmelund@gmail.com

    Ps. Hvem har vundet casio-konkurrencen? ;)

    SvarSlet
  9. Jeg er med!
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Deltager forresten med 3 lodder, jeg følger dig på bloglovin

      Slet
  10. Deltager med to lodder :)
    Signe_n_@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Deltager med 2 lodder - følger dig på GFC, BL og FB :-)

    mvh
    Katrine
    aksgk@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Superfin halskæde, deltager med et lod og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  13. Deltager med 3 lodder.
    Deler på facebook her: https://www.facebook.com/profile.php?id=100005914231037
    Fobus@hotmail.dk

    SvarSlet
  14. Jeg deltager med 2 lodder :)
    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  15. 2 lodder til mig :) trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  16. deltager med 2 lodder
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  17. Ih hvor er den bare fin :)
    Jeg deltager gerne med 1 lod :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Super flot :) jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  19. 2 lodder til mig følger via facebook og bloglovin:-)

    krydser hvad krydses kan!

    jenny clausen
    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  20. Jeg deltager med to lodder:-) Så fin halskæde!
    Kh Trine (Trinestevn@yahoo.dk)

    SvarSlet
  21. Deltager med 2 lodder ... og krydser, hvad krydses kan, for at den fine kæde lander her ;)

    SvarSlet
  22. Deltager med to lodder og håber meget, for den er så flot

    SvarSlet
  23. 2 lodder til mig. Følger via GFC, bloglovin og FB :)

    Sara R
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  24. Deltager med 2 lodder og hvor er det et fint smykke :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  25. 1 lod for at være fast læser på Bloglovin.
    1 lod forat like din blogs Facebook side.
    = 2 lodder. :)

    Den er SÅ øøøøøndig, den kæde. <3

    SvarSlet
  26. 3 lodder.
    Har delt her https://www.facebook.com/EsterEvil :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Den Heldige vinder er Alice Cravach Sort Tillykke
    skriv til mig regnbuens@hotmail.com

    Tak til alle der deltog jeg har flere konkurrencer på bloggen deltag gerne!!

    SvarSlet