søndag den 6. oktober 2013

Neon Plexiglas/Acryl Smykker


Jeg er på ingen måde færdig med neon, det holder bare, og giver små mega fede detaljer, det cool, råt, skaber liv og giver i den grad kant og blikfang.
Jeg har længe kigget en masse smykker i acryl igennem og pludselig faldt jeg tilfældigt over disse fra
 


Manden der står bag de fede plexiglassmykker er LUDVIG BERG som er en fremadstormende ung designer, der er ved at færdiggøre sig som guldsmed i USA.
Inspirationen, til hans moderne øreringe kollektion i plexiglas ”Urban Collection”, har han bl.a. fået under sine ophold i USA. Mixet mellem de forskellige geometriske former, stjerner og hjerter symboliserer de menneskelige forskelle, og menneskes evne til, på trods af forskelligheder, at kunne fungere fint sammen. Stangøreringene er alle Unika smykker, hvor der ikke er fremstillet mere end 3 eksemplarer af hvert design. Ludvig Bergs uddannelse som guldsmed fornægter sig ikke, da han som den eneste, der laver populære smykker til rimelige priser, bruger en speciel loddeteknik, hvor han lodder alle øsknerne sammen, så man undgår, at smykket går i stykker og trækkes fra hinanden samt at plexiglasset undgår smeltning ved lodning – en teknik der oftest ses på langt dyrere smykker.

Ludvig siger selv at ift. lodningen af smykkerne. Det er der ingen andre, der kan, så dette gør mine Øreringe meget mere holdbare og unikke, i forhold til de andre, der er på markedet.



Øjet bliver i den grad draget af de lækre smykker og der bliver sat fokus på Smykkerne, da man ikke kan lade være med at kigge og her må der godt glos, man må gerne glo på det der er smukt!
Pynt som neon effekter, glimmer og spejl/metalic effekt gør at der bliver stoppet op og øjet og den som kigger bliver nødt til at glo, se, kigge iagttage og blive inspireret til selv at få, købe eller ligefrem stjæle den fede stil!



Jeg har fået lov til at afprøve disse smykker, og jeg er vild med ringene de klær min hånd perfekt og pifter ethvert outfit op både sammen og enkeltvis når jeg bærer ringene sammen kommer der et neon orange skær frem, er vild med den neongule rings enkelthed og den neonpink's kombi med den råsorte/perlemors sten, som giver et perfekt match, af det rå og de søde.
Øreringene tænker jeg at bruge til en festlig lejlighed ved en enkelt sort kjole hvor der på den måde vil komme fokus på øreringenes overdådighed.




Er du blevet inspireret af disse smykker så besøg siden her hvor lækkerhederne findes!

Like også Alive Design på Facebook og bliv opdateret med info, nyheder og lækre designs.
Sponsoreret indlæg, jeg henviser til min reklamepolitik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar