onsdag den 23. oktober 2013

Moroccan Argan Oil

Hår olie er meget oppe i tiden et simpelthen et must have og det er til at forstå da det giver den fedeste pleje og giver håret et skønt look, det samler håret og giver liv og glans, ydermere får det håret til at se sundt og velplejet ud.
Der findes mange forskellige mærker og jeg har fundet denne som dufter virkelig lækkert.
Ginger Paste 100 ml ren Moroccan Argan Olie


Et fantastisk produkt til pleje af såvel eget hår som extensions. Pump en gang på flasken, varm olien lidt op i hænderne og gnid den i hårspidserne. Kan anvendes i håndklæde tørt hår og i helt tørt hår.
Giver håret nyt liv og hjælper på spaltede, ødelagte spidser.
Efterlader håret med en smuk glans.
Produktet er også rigtig godt til huden. Den virker effektivt mod rynker og strækmærker ved regelmæssig brug. Smør et helt tyndt lag på huden efter badet. Huden vil elske det.
(Den er tilmed revitaliserende overfor hudens celler og øger
elasticiteten og virker opstrammende)


Jeg har prøvet flere forskellige hårolier men er rigtig glad for hvordan mit hår kommer til sin ret med lige netop dette produkt¨

Læs mere her om brug af hårolie

Hos Maikan.dk sælger de et stort udvalg i hair extensions i 100% ægte Remy hår i fin kvalitet og den bedste kvalitet i Hair Extensions til de bedste priser i Danmark 
Der er mange muligheder når det kommer til hair extensions og de har alt fra Hot fusion til Cold fusion, hestehaler i ægte Remy hår, clip in hair extensions, weft eller tapehår med silikonekant, hår til flettemetode samt pandehår og øjenvipper
altså et stort sortiment af alverdens typer hår samt pleje.

Læs mit tidligere indlæg om andre produkter fra Maikan HER

Dette er et sponsoreret indlæg jeg henviser til min reklamepolitik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar