mandag den 9. september 2013

The end of my Day

Vil slutte dagen med billeder fra min morgen jeg er pædagog i en vuggestue og skulle i dag møde meget meget tidligt... Uh er udpræget B-menneske så det er en kamp hver eneste gang jeg skal møde kl 6... Det ef jo NAT stadig i min verden! Ydermere cykler jeg da kæresten er den der har bilen da hans arbejde er mest besværligt at komme til! Og jeg har rigtig meget brug for motionen.., men når alt kommet til alt er jeg faktisk begyndt at se noget lysere på det for når himmelen eg såååå smuk som den var her til morgen så er livet sku værd at stå op til... Også så tidligt!!
Dog går vi jo den dårlige tid i møde og det bliver mørkere og mørkere men min tur hen over broen ved bagsværd og Lyngby sø er dælme fantastisk og virkelig naturen fra sin bedste side!
Det er om at nyde de små eller faktisk ret så store ting i livet og have et lyst og positivt sind! Tænker at det gavner mest i sidste ende!
Lidt morgen billeder at skutte dagen af med... Perfekt afslutning var det dog ikke også for de dejlige boller og kakao med flødeskum... Det var skøn aftenhygge på en regnvejrsaften!
Mums!
Sleep tight Boys and girls ses i morgen!
Nat nat!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar